tisdag 18 mars 2014

En halvtimme

I dag unna jag mig själv att boka in en halvtimme massage, det kändes välbehövligt för rygg och nacke. Tjejen jag gick hos heter Åsa och håller till i skottorp, namnet är Yoga med mera. Jag tog en klassisk massage men som ni ser på hemsidan finns där mycket annat att välja på.
Något som hon också hade på listan var ; Koppningsmassage, (har aldrig hör förut) Ska visst vara en form av immunförstärkande bindvävsmassage. Den rensar ut slaggprodukter och har även positiva effekter på celluliter, fettsmältning och vid antirynkbehandling. Men är främst en härlig massage .
Ska nog beställa den till min man. Vi har nu haft en mycket jobbig månad med en enveten influensa eller förkylning som liksom inte vill ta slut. Som många säger är det väl alla baciller från b.l.a dagis som vår son precis börjat på. Och det milda vädret har väl gjort sitt med för många + ,så det som ska försvinna under minusgrader har stannat kvar i luften. Men nu har både E och T fått penicillin så dags  för nya tag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar