lördag 31 maj 2014

Cafe Continental

Som ni vet mina fina läsare så har jag ju ett konditori i Vallberga, ska väl säga att detta liksom ligger lite i en landsort, nu kommer jag utöka med en filial i Båstad. Detta sommarparadis kommer att vara en stor utmaning för mig och min familj. Vi fick hyra det fantastiska huset utmed köpmansgatan. Stora vackra Cafe Continental. Har legat här i årtionde och nu är det dags att rusta upp det som det en gång i tiden såg ut! Nya utemöbler, upp med de gamla cafemöblerna och göra i ordning butiksdel och kök, ja här kommer ni att se hur det går för oss.



Cafe sätt inhandlade på Jysk i Halmstad, fantastisk trevlig personal där kan jag säga.
Dessa sätt har antingen 4 stolar eller väjl en bänk i stället för 2 stolar. Pris per sätt med 4 stolar; 3799kr byt ut till bänk och du får lägga till 200kr.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar