måndag 7 december 2015

Tidningen intervjuar

I dag gjorde jag något som kanske känns något sådär ego på nåt vis,men ändå otroligt roligt!

Jag satte in alla tidningsurklipp i ramar ( inhandlade i Ullared för 25kr) jag har haft så många tidningar på besök; Laholm tidning, Hallandsposten, Hallandsaffärer, Magasin Laholm, Lokaltidningen Båstad Laholm

De har skrivit om den resa jag gjort från ett mycket litet Signes med 4 anställda till vi nu är ca 25 st med 3 butiker. Och nu senast då jag hade äran att bli Årets kvinnliga entreprenör här i Laholm.

Men för mig förändras inte livet så mycket av detta utan jag tillbringar fortfarande den mesta tiden i bageriet med tidiga mornar och helger.

Här kom Lokaltidningen igen på ett besök i bageriet, vi har ju många kurser där vi bakar med barn.

Tidningen utkommer i morgon 9/12

 

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar