onsdag 20 februari 2013

Shopping på Väla

I tisdags kväll åkte jag och min syster Marie med våra barn till väla en sväng, vi hade bara en barnvagn med oss fast det gick hur bra som helst, barnen var nöjda mestadels. Det är ju det där med barnvagnar och bilbarnstolar de tar ju en del plats, och bra är kanske det för man får ju inte heller då plats med en massa grejer hem:)

Fast ett par fina skor hitta jag ändå på H&M, har inte köpt skor där innan fast de här var riktigt snygga och kändes helt okej att gå i fast det är lite klack på dem. 299kr var priset för dem. Och på reaavdelningen fann jag sen en sådan där liten päls som är på modet nu, heller inget jag haft förr, men den känns så där lite vintage 20- tal och det gillar jag ju, så måste kolla garderoben direkt jag kommer hem. ( verkligen ett fynd 30kr)

Japp!! Jag hitta en lite sådan där charleston klänning som nog blir perfekt :)

 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar