fredag 5 april 2013

Vi tapetserar

Är hemma med en fruktansvärd förkylning som liksom inte vill ge med sig. Proppar i mig det mesta jag hittar i våra skåp även om nu hon på Apoteket menade att man skulle inte blanda hej vilt utan typ antingen hålla sig till naturmedicinen eller då det andra man köper på Apoteket eller i Kronans Droghandel (att det bara får heta Droghandel , har faktiskt funderat över detta några gånger!!??) Men allra bäst är ju ändå att man nuförtiden kan köpa panodil nästan överallt! Och då ska vi inte snacka om spriten som vi har i vart och vartannat rum, alltså HANDSPRIT , inte överskattat alls. Hursomhelst det jag skulle komma fram till är att nu kan jag när orken kommit tillbaka något berätta lite mera om hur vi bor här hemma

Rubriken löd ju; Vi tapetserar , inte helt sant för själv har jag nog aldrig satt upp en meter och inte T heller. Så detta satte vi några proffs på inom familjen, nämligen min pappa och Christel. För de har då verkligen tapetserat, Christel är också glad för förändringar, och det löser man ju lätt med en ny tapet. Oj vad det kan ändra ett helt rum, så här kommer vår ovanvåning som vi renoverade lite innan jul och håller faktiskt fortfarande på:)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar