måndag 9 december 2013

Klipp, klipp, klipp

Då var det dags igen, beställt tid hos Julies Frisersalong i Vallberga. Å vad man kan längta efter lite förändring. Ja blont vill jag ju fortfarande att det ska vara. Och brukar fråga Julie varje gång; när tror du det blir riktigt långt??? Som jag väntat och sparat........ Och nu när det är det är riktigt långt ,ja då säger Julie; du skulle verkligen passa i page, Och JAA jag vet...... Med ett sug i magen gör jag det, Klipper av mitt långa hår!!!!!!!

Ååååååå vad nöjd jag blir, så här vardags fin blir man av att endast föna det torrt med lite mousse i hårbotten. Luggen däremot fick växa ut igen, men läggs lätt åt sidan:)

Pagen klipptes med långa längder, så det fortfarande känns långt och går även att göra fina håruppsättningar på:)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar